יום שישי, 19 במרץ 2010

אבאלה בוא ללונה פראק
















בימים האחרונים נאלצתי לעשות דברים לגמרי נגד רצוני
גררו אותי בכח לגן החיות האוסטרלי ולאחר מכן ללונה פארק ענקי של WARNER BROS (זה של בגס באני ובטמן).
חלקכם יודעים שאם אין מסלול מסומן מראש, כמו באיקאה, אני יכולה לאבד את הצפון במקומות כאלו.
גילי ונויה דילגו להם יחד יד ביד בצווחות שימחה לכל מתקן וחיה .גורי אחריהם מדעדע כמו שיכור וצועק "תיל תיל" (הבטחנו לו שהוא יראה פיל), ואני מאחור גוררת רגליים. מזיעה. עצבנית.
מכיוון שלא היו תורים האב וביתו סיימו לעשות את כל המתקנים ולראות כל זבוב מושתן עד השעה שתיים עשרה בצהריים. יש אור בקצה המנהרה חשבתי ובניתי על זה שאפשר להתחפפף משם מהר. "מה פתאום אמא" נויה התפוצצה מצחוק " עכשיו יש לנו עוד מלא זמן לעשות שוב ושוב ושוב את כל המתקנים עד שיסגרו פה..............." ניסיתי לתקוע בגילי מבט מאיים אבל הוא כבר השיג את נויה לראש התור של רכבת ההרים של בטמן 2.
איכשהו שרדתי את היומיים האלו - גילי אומר שדוקא החזקתי מעמד יפה. ומגיע לי פרס
אז כצופר הוא לקח אותי הבוקר ליום שופינג כששלושת הקרציות דבוקות לי לתחת.

עוד קצת תמונות:

http://www.kodakgallery.com/gallery/creativeapps/slideShow/Main.jsp?token=270981214803%3A1840478500

תגובה 1:

  1. תמונה ראשונה של גורי הולך??? קולולולולו מזל טוב!!!

    השבמחק