יום שישי, 5 במרץ 2010

השרדות אוסטרליה
















הדברים שאנחנו הכי מתגעגעים אליהם: (לא בסדר חשיבות מסוים – חס וחלילה שאף אחד לא יעלב לי.....חוץ ממספר 1 – שזה ברור לכולם)

1 WATSON
2 החדר שלי (מנויה)
3 החברים שלי (מנויה) וההורים שלהם (מאמא של נויה)
4 השכונה
5 סבא וסבתא
6 החצר
7 להתקלח בלי קפקפים
8 לא להסתובב כל היום בבגד ים (סתם כדי להוציא לכם את המיץ)
9 לדליה המורה
10 לסוזי (מגורי)
11 לדודים/דודות ובני/בנות דודים קיימים ובהתהוות

אנחנו בדרכנו דרומה לאורך חופים טרופים מעלפים – הרבה טורקיז, כמה קוקוסים, וחול לבן (שגורי מתעקש לאסוף באופן עיקבי בחריץ הטוסיק שלו)


גילי , לשם שינוי, תפס קצת פיקוד על המצלמה (לא ממש מסונן - ראו הוזהרתם)
עוד דבר - הרגע עידכנו אותי שיום שישי היום (לא היה לי מושג) - אז שבת שלום לכולם!!





3 תגובות:

  1. תפסיקו כבר לכתוב ולשלוח תמונות מגן העדן. אתם אוכלים לי את הלב כל יום!
    אני מציע שתפיצו את תמונות הטוסיק החמוד של גור על החוף הטרופי. זה יכול להיות אחלה פרסומת לטיולים!

    מקנא בכל רגע מכל תמונה

    גל

    השבמחק
  2. רק מכינים לכם את המסלול........נראה לך שאנחנו עושים את זה בשבילנו??? מקריבים עבורכם!! נשיקות

    השבמחק
  3. תמונות מהממות. אין ספק שאוסטרליה היא אחת המדינות היפות על מפה מפות העולם. באמת גן עדן עלי אדמות. גם אני מקנאת.

    השבמחק