יום שלישי, 23 בפברואר 2010

דקה לפני הסוף של החצי הראשון

















בימים האחרונים אני נושמת נשימות עמוקות ואיטיות....הזמן עושה את שלו ואחרי חודש בקופסאת גפרורים אני חושבת שהרווחתי ביושר להגיד שאומנם התמונות משקפות זוגיות מושלמת, ילדים מלאכים, ןמשפחה באופוריה אבל......... בעלי (שיחייה) וילדי (שיבדו לחיים ארוכים) התחילו לעלות לי על העצבים. מזלו של גילי שראדר "אישתי על סף חירפון" שלו עובד מעולה ומרתיע שניה לפני הפיצוץ הגדול (שכפי שכולם יודעים יכול להיות הרבה יותר חזק מהמפץ הגדול) ודאג לכמה ימים רגועים ששלושתם לא צמודים לי למותן. ואכן זה עבד – האנרגיות חזרו (אפילו הכנתי קציצות לכולם) והפינלה בניו זילנד מאוד מהנה. דרך אגב – כל אחד שמספר שטיול משפחתי של חודש פלוס הוא נהדר וחשוב מאוד לאיחוד המשפחתי ותורם לזוגיות – אני מבקשת מאאוד לספר את כככככלללל האמת .
קשה להאמין שאנחנו לקראת סוף החלק השני של הטיול שלנו (הראשון היה בסידני היפה) ולפננו עוד שתי ארצות (אוסטרליה ותאלינד). מצד אחד איך אפשר לעזוב את המקום המדהים הזה – הנופים העצומים, החיות פרא בכל פינה והמרחבים הבילתי נקלטים. מצד שני – מה זה כל הטוב הזה??? אוקי הבנו – מיים בצבע טורקיז בכל פינה (פסססס כמעט כמו הכינרת), קרחונים שאפשר לגעת בהם (לנו יש את החרמון), ודולפינים שוחים ליד החוף (לנו יש קרפיונים). ממש לא יאומן מה ראינו פה בחודש האחרון.....ולא יאומן שכבר עבר חודש – זה נראה כמו יומיים או בעצם שנה.
להפתעתנו העיר האחרונה שאנחנו שוהים בא לפני הקפיצה לאי הגדול יותר מערבית אלינו (אוסטרליה) לא מאכזבת ועומדת ברף המקומות הגבוה שניו זילנד הציבה לנו. AKAROA
עיירה קטנטונת על חוף ה BAY PENINSULA במרכז החוף המזרחי. מאוד ציורית – מגדלור עתיק, בתים ציוריים לאורך החוף, ברווזים ואווזים (גילי בנה על FOIE GRAS לארוחת ערב) . הילדים באקסטזה – חם פה וגורי מסתובב חצי ערום כמו מלך השכונה ונויה עברה לבגדי ים ושמלות מתנפנפות. מחר יש לנו תוכניות מעניינות.....נעדכן בהמשך. לילה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה