יום רביעי, 24 בפברואר 2010

שחינו עם דולפינים
















5 תגובות:

  1. הי יפים שלי נראה שאתם מאושרים למרות הפולניות משהו של בעלת הבלוג, אני מאוד מבקשת לא להרוס לשאר האנשים שמתכננים טיול משפחתי כזה או אחר וכמו פולניה טובה גם אם קצת קשה תעשי את עצמך כאילו שהכול מושלם, נשיקות מש לנצנר

    השבמחק
  2. אוקי אוקי...עידכון :הכל מושלם, השמיים כחולים, הילדים נפלאים ומאוד ממושמעים, והבעל - באמת כל הכבוד לו :) טיול משפחתי כזה מומלץ לכווווולללם
    נשיקות - כייף לקבל את כל העידכונים ממך!

    השבמחק
  3. יקיריי,
    קשה פה בפורים בלעדיכם, הכנו לכם משלוחה למרות שאתם לא פה.... שלחנו קצת תמונות שלא תשכחו אותנו. איזה כיף לראות קצת עולם דרככם, שמחים לשמוע שנהנים. חוצמזה, לכל המקטרגים, אכן לגור חודש בקופסת גפרורים ולומר שהכל מושלם זה לא כ"כ נורמלי, מה שחשוב זה לדעת לנשום מדי פעם כדי לאגור כוחות...
    ד"ש חם מכולם ונשיקות, תמשיכו להנות.
    בוקאים

    השבמחק
  4. saw the great photos from purim - i think noya was a bit sad she couldnt be there. the kids look so big!! we are all a bit homesick but not complaining :) see you in 1 months. nesheekot thanks for the emails and notes.we will look for you on skype

    השבמחק
  5. זאת עמית אני מאוד מאוד מאוד מתגעגעת לכולכם אני רואה שאתם נהנים מאוד עם הדולפינים,צבי הים ועוד.
    והכי חשוב אתם כל המשפחה לבד רק המשפחה איזה כיף אני מקנאה בכם .
    תמונות מהממות.
    ו ל ה י ת ר א ו ת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק