יום ראשון, 31 בינואר 2010

Picture Perfect

כשהתחלתי את התיעוד מסע לא ידעתי שזה יהפוך ל"תוכנית כבקשתך" עבור הקוראים המסורים. אז באמת על מנת שלא תחשבו שאני לא מתחשבת בכם אני מצרפת אלבום תמונות מהימים האחרונים שאני מקווה יספק את ההערות של כולם:

- לא להתקמצן בתמונות
-לא יותר מידי תמונות
- עוד תמונות של הילדים
- לא ככ הרבה תמונות של הילדים
-תמונות עם שמיים כחולים
-תמונות של כל המשפחה
- תמונות שמעידות על זוגיות פורחת (לפחות בינתיים)

סתאאאאםםם - תמשיכו להגיב בכייף ולהעיר ולהאיר - נהנים מזה מאוד

http://www.kodakgallery.com/gallery/creativeapps/slideShow/Main.jsp?token=449056522803%3A1842646219

הגענו לניו זילנד - מחר המסע מתחיל.......

3 תגובות:

  1. הלוווווווו
    איזה כייף לכם
    ממש ללא שינוי בשבוע האחרון
    האם גורי הולך כבר?????
    תתחילו ברגל ימין או הגה ימני....
    נמשיך לעקוב
    MOM

    השבמחק
  2. יקיריי,
    איזה כיף לקרוא!! תהינו מה קורה אתכם, ובעוונותי רק היום נזכרתי בבלוג ורצתי לראות מה קורה... כמה שמחתי לראות אתכם ולקרוא את כל העדכונים החוויתיים והמצחיקים! כל הכבוד.. אתם ממש עושים חשק לטייל וזה לא כ"כ יפה למי שתקוע פה...
    אז אנחנו בסדר, שומרים על השכונה והבית.. מפטרלים כהלכה. החזרנו את פרינסס לכלביה... היא לא הצליחה לקבל על עצה את אופיה הלבבי של משפחתנו ואת חברנו הרבים, ולכן בצער רב נאלצנו להיפרד ממנה.. היה קשה אבל עדיף כך - ניקח כלב אחר!
    תמשיכו לעדכן ולשלוח תמונות מקסימות.
    ד"ש לכולם מאיתנו (נתי מוסר את געגועיו ומבקש לשמור מקום לכמה סטיקים טובים - שגור לא יאכל הכל בבקשה!!). איילת מהחדר כושר מסרה לגילי ד"ש חם.
    יאללה, נשיקות
    בוקאים

    השבמחק
  3. שלום לכולם!!! איזה כייף לשמוע! גורי עוד לא הולך ברגל ימין (גם לא בשמאל) אבל גילי נוהג בצד שמאל . התחלנו את המסע בניו זילנד - זאת אומרת לתפעל את הקראאון- קטעים של הלייף! מבטיחה לעדכן בפרוטרוט.
    הולכת להעיר את הנסיכה שישנה מעל תא הנהג פרוסה לכל הכיוונים. למסור דש לכל המדריכי התעמלות שלנו ולעדכן אותם שאנחנו בונים יפה את השרירים עם הרבה......סטיקים (גם הילדים). נורא שמחים שגם אתם מעדכנים.

    השבמחק