יום שבת, 30 בינואר 2010

Being Manly in MANLY







היום אתחיל בגילוי נאות – מישהו מקהל המעריצים שלי, מישהו ממש לא משוחד, טוען שאני לא נותנת מספיק קרדיט לבעלי שיחייה, במקרה גם אותו מישהו נוחר כרגע לידי.
אז כמו שאומרים CREDIT MUST BE GIVEN WHEN CREDIT IS DUE – ויותר מתמיד אני יודעת עכשיו למה הוא הוא בחיר ליבי: השלוה שבה הוא מרדים את הקרציה הקטנה בעוד הקרציה הגדולה מנגסת (אני באותו שלב כבר מטפסת לאדן החלון הקרובה), הפתיחות שלו לכל דבר חדש (למשל לדבר הבילתי מזוהה שנקרא "אוכל מטוס"), ובעיקר לכח הפיסי שלו שמאפשר לו לדחוף עגלה, לסחוב תרמיל, תיק החתלה, מצלמה מסביב לצואר, שקית נישנושים, ושני מוצצים בשלוף בעוד שתי "בנותיו" מקטרות – חם לי-מגרד לי- עייף לי- מעצבן לי- וכו וכו
טוב - זהו....הוא לא כזה מלאך.




לעיניינו – קמנו יקיצה טבעית לעוד בוקר מעונן ונעים (אחרי שגילי קפץ לצפר אותנו בפירות קייץ לחדר). הילדים התעוררו לאט לאט ושמנו פעמינו ל MANLY BEACH בחוף הצפוני של העיר. ההגעה לשם במעבורת\. העיירה הקטנה היא שילוב של SAUSALITO ו SANTA CRUZE – מתוקה מתוקה כשכולם שם בלונדינים\יות בכפכפים. המים בצבע טורקיז והבתים ל-מ-ו-ת והמחירים בהתאם. המצילים (בנות – ממש משמר המפרץ) לבושים בחולצות שכתוב " LIFEGUARDS MANLY " מה שדי מתאים......חישבו על הפירוש הכפול.....
אחרי טיול גלידה פיצה ושוב גלידה.....פשוט שלא יהיה לנו חם.....חזרנו במעבורת למעגן סירות המרכזי ומשם לאחד מאיתנו היה את הרעיון "הגאוני" של לטפס על גשר הנמל .....נו...טוב...... החלטתי לשמור את ה VETO למשהו יותר משמעותי. טיפסנו הצטלמנו וירדנו. זהו עוד יום קשה קשה עבר עלינו. לילה טוב בינתיים

תגובה 1:

  1. אנחנו קוראים בשקיקה כל שורה ושורה ( זה מה שערן אמר לי לכתוב) לא ברור לי למה גילי לא מעורב בכתיבה (שוב שורה של ערן אם חשבת אחרת).
    בשביל ההתחלה זה נראה ממש טוב, בייחוד בכל הקשור לפן הזוגי המדהים בין ההורים.
    ערן מבקש......קצת פחות כתיבה ויותר תמונות בעיקר של ההורים מחובקים (זה חשוב מאוד להמשך)
    ועכשיו שערן סיים???? לשבת לי על הראש....
    אני מקווה שבחודשיים הבאים גור יתחיל ללכת ויכנס למשטר ספורטיבי..... 4 פעמים ביום גלידה? תסבירי לילד שזה ישר מתישב בבטן.
    סתם.... עושה רושם שאת מחזיקה מעמד ואפילו נהנת
    תמשיכו כך
    נשיקות
    משפחת רביד

    השבמחק