יום חמישי, 28 בינואר 2010

One Night in Bangkok + ......












שלום לכולם
תכננתי להתחיל את העידכון הראשון ממרחקים עם קיטורים רציניים לגבי הטיסות........ואכן אתחיל. בכל הבלוגים שקראתי לא היה איזכור אחד לטיסות הארוכות עם ילדים קטנים – או שהכל היה נפלא, הילדים היו מלאכים, והבעל היה תמיד נחמד ועוזר (מה שממש ממש לא נראה לי) או שכולם פשוט הדחיקו כ”כ טוב את האירוע הטראומטי הזה שהם ממש לא זוכרים אותו.
ת"אמת לא היה כל כך נורא – רק קצת. בסהכ שלושת הקרציות התנהגו בסדר – לא שונה מהרגיל – גור קיטר קצת, נויה טחנה, וגילי היה עסוק בשלו......כפי שאמרתי – כרגיל.
נחתנו לבנגקוק וכל מה שרצינו היה לישון – מה שלא ממש היה אפשרי עם גור אז במקום התפנקנו בבריכה של המלון וסיבוב קטן מאוד בשוק המקומי וארוחת ערב של שרצים בשמן. מה רע?
היו לנו תיכנונים גרנדיוזים של סיבוב בעיר למחרת בבוקר אבל כשקמים ב12 בצהריים/' כל מה שמספיקים זה לארוז שוב (הייתם מאמינים איזה באלגן אפשר לעשות עם 4 מזוודות בפחות מ 24 שעות????.... אמא – אני מבקשת לא להגיב...........) ושוב לאכול שרצים בשמן.
טיסה נוספת של 9 שעות אבל הפעם בלי ישראלים יחסית סלחנים אלה עם אנגלים מעונבים – החיוך השובה של גור לא ממש עבד עליהם.
נחתנו לעיר מעוננת כשהחדר שלנו ב DARLING HARBOUR עדיין לא מוכן....אוף. ארבעתנו דביקים, עצבניים, ועייפים יצאנו לגלות את SYDNEY היפה.
ופה בעצם נפל האסימון – אנחנו ב FUCKING אוסטרליה.....בסידני – ה – מ- ק- ס- י- מ- ה.
את הבוקר בילינו ב אקווריום בנמל ומשם ל FERRY HARBOUR TOUR להכרת העיר: ביניין האופרה, גשר סידני, CIRCULAR QUAYE השוקק, WATSONS BAY שהזכיר לנו את הכלבלב המתוק שנשאר להגן על המולדת, FORT DENISON, GARDEN ISLAND, גן החיות, ועוד נקודות לאורך חופי הנמל ה-מ-ק-ס-י-ם. באמת. מאוד מזכיר את נופי סן פרנסיסקו. תיירותי ללא ספק אבל יפה.
שום יום לא מושלם בלי שנצ (אפילו שזה לא יום שישי) אז אחרי יקיצה מאוחרת שמנו פעמינו ל CHINATOWN - ממש מאחורי המלון – שחס וחליליה הילדים לא יהיו רעבים J
נויה הזמינה נודלס ועוף וגור אכל אותם. גילי הזמין שרימפס בשום וגור אכל אותם ואני בשר עם בצל ו......גם את המנה הזאת גור סיים..... הסבתות יכולות להיות רגועות.
לקינוח היום הראשון בעיר ה-מ-ק-ס-י-מ-ה (אמרתי את זה כבר???) הלכנו לראות עת בניין האופרה והנמל בלילה – WOW.
עכשיו אנחנו במלון – בייבי מוצרט ברקע (עם ה STREAMER המפורסם) נויה וגילי משחקים טאקי וגור הקרימינל שקט מידי בחדר אמבטיה.....אלך לבדוק
נשיקות ולילה טוב
כמה תמונות (לא ערוך)

3 תגובות:

  1. רק נחת.....השמנמן לא מאכזב
    אל דאגה אני בסטטוס של משקיפה ונהינית כל השאר נבלע מיד

    בזמנך החפשית תמונות זה יעשה את העבודה

    לנויה'לה- אני בטוחה שאת מאוד נהינית ורואה דברים נהדרים
    תשמרי על גור ותני לכולם נשיקות מסבתא וסבא

    השבמחק
  2. אהלן- התגובות נהדרות
    תמשיכו!

    השבמחק
  3. ערב טוב!
    אתם בתחילתו של מסע קולינארי עם הילדים כשהכוכב הוא גורצ'וק
    כתוצר מוגמר נרצה לראות קולאג' של גור כמבקר מסעדות

    תהנו MOM

    השבמחק