יום שבת, 30 בינואר 2010

בטן גב ו JT המלך

















לפני העידכון היומי אני חייבת לתת חח רציני לביתי הבכורה – היא מחזיקה מעמד ועומדת בקצב הלוז שלנו, אמנם זה מצריך 4-5 הפסקות גלידה ביום אבל כולנו נהנים מההשקעה הקטנה הזו עבור המטרה הגדולה. אם הגלידה לא מספיקה אז 3-4 חבילות מדבקות לאוסף בכלל סוגרות את העסק ומתמרצות אותה לעוד אטרקציה עירונית. נויה המלכה.
היום היה יום בטן גב ב BONDI BEACH – רצועת חוף יפה ורחבה עם מים צלולים צלולים בצד המזרחי של העיר. העיירה היא עיירת חוף של צעירים מלאת בתי קפה וחנויות מזכרות והכי חשוב – יפים ויפות . נדמה שכל הבלונדיניות בנות ה 18-22 של סידני מרוכזות בצד הזה של העיר וכל הבני 22-27 המחומצני שמש ושריריים עם חיוך לבן ומושלם עוקבים אחריהן. גם גילי וגם אני נהננו לשטוף את העיניים. הילדים לעומת זאת אכלו חול ונכנסו למים בכייף (נויה היא לא זאת שאכלה את החול).
אחהצ גילינו את הסיבה האמיתית שבגללה גילי הלך ללמוד מנהל עסקים....קשרים באוסטרליה.: בן כיתה של גילי הוא נורווגי שהתחתן עם מישהי חצי הודית חצי יווניה שגרה בסידני (מעניין איזה מהסבתות שלהם מתהפכת בקיברה....) בקיצר..... JT בחור מקסים בלונדיני חסון ושזוף (כמו שאמרתי לגילי – ממש לא הטיפוס שלי......) שהזמין אותנו לTOUR פרטי לאיזורים של העיר שלא היינו מגיעים אליהם לבד פרברים ששמים בכיס הקטן את HILLS - BERVERLY , HEIGHTS PACIFIC- ולא תאמינו – גם את הרצליה פיתוח ואפילו אבן יהודה (כן, אנחנו על המפה). הבתים שם – למות והנוף – חבלז ששקז. הזוג המקסים גם השקיע והזמין אותנו לארוחת ערב בביתו אחרי שכמעט התעלף ששמע שאנחנו לא רק שלא אוכלים לא כשר אלה מאוד אוהבים בשר נמוך ושרצים למינהם. מאאאאאאאאאאאאאודדדד השקיעו ואפילו הקריבו את שעת השינה של הבת שלהם עבורנו.....ילדה ראשונה...קצת היסטרים.....מזכיר לי מישהו (או מישהי....). גור כמובן כיכב וסיים את הסטייק כבש + תפוא + סלט עגבניות שלו יפה בעודם פעורי פה.
את הבוקר האחרון שלנו פה בעיר הקדשנו לנויה המקסימה שמחזיקה מעמד עם ההורים שלה (שלא מבינים כלום רוב הזמן) – שוק הפתעות (מדבקות שאין בישראל), גלגל ענק, טרמפולינה עם חבלים, וסיבוב במתחם חיות אוסטרליות . נפרדנו נהעיר בסיבוב אחרון ליד המיים ובית האופרה וכמובן – איך לא – תכננו את הביקור הבא פה – עוד 20 שנה. מחר יוצאים לדרך לניו זילנד.

3 תגובות:

  1. ג'ינגית, בראש ובראשונה - רק לקנא.
    אח"כ, קבלי חח על הכתיבה, כשמעלים על הכתב את מה שנשמע בדר"כ כשיחות פולניות לגמריי, זה הופף למצחיק.
    נשיקות וד"ש
    ענת

    השבמחק
  2. אחותי... אני מקנאה. באמת שאני מקנאה. אני מתמודדת פה עם נוסחאות של מולקולות מורכבות ואלקטרונים ראדיקלים.

    ואת באוסטרליה. תמונות מושלמות! אני מחייכת מאוזן לאוזן.
    soak up some sun for me too!
    אבל לא יותר מדי, שלא תישרפי!
    רוני

    השבמחק
  3. רוני - תחזיקי מעמד - אנחנו מנסים לעמוד בקצב הטיולים וחוויות שלך - את הדוגמא שלנו - ושהמולקולות יישקו לך בטוסיק
    מתגעגעים ואוהבים

    השבמחק