יום שלישי, 5 בינואר 2010

בדיקה ראשונית מרגשת.................



זהו...........ההכנות בעיצומן ולאט לאט אני מוחקת עוד משהו מרשימת המטלות האאאאאאארררווווככככההההה- דברים חשובים כמו פדיקור אחרון, סידור גבות, וסיבוב קניות אחרון אני משאירה ליום אריזה האחרון.

אז ככה - פתאון באמצע החיים ניהיה לנו זמן חופשי והחלטנו להתאוורר קצת מאויר אבן יהודה ולצאת לגולה המאוד רחוקה. גילי בדיוק בין עבודות (לא מובטל לגמרי 0 רק באופן זמני......כמו כולם :) ולי - במשרד העצמאי שבהנהלתי אין כרגע פרויקטים קריטים אז החלטתי לנעול את הדלת הראשית ולצפר את שני הלקוחות העיקריים ולקחת אותם איתי לטיול סובב עולם. ה לקוחה הראשית שמחה והלקוח השני מילמל "אפצי" - תשובתו לכל דבר בימים אלו - שאשיר לו בפעם ה מיליון את "השפן הקטן".

אחרי שינויים רבים בלוז הטיול שכללו טיול חלקי עם בני דודים וביטולו, הזמנת כרטיסי טיסה ל ארבעת קצוות תבל, הזמנת מלונות, קארוונים, רכבים, ושייט בסירה אנחנו סוף סוף סגורים על תאריך היציאה ומסלול הטיול. כל השאר עוד בגדר ה לא נודע - איך יהיה לילדים? מה יהיה מצב הזוגיות אחרי 60 יום בקארוון? במה נויה תתעניין יותר - נופים קרחונים וליוויתנים או 300 גיגה של סרטים בDVD? ושאלת השאלןת - האם אחרי הטיול אצטרך רישום נוסף לשומרי משקל .......

עידכונים לקראת צאתנו לטיול.....עוד שבועיים וחצי

2 תגובות:

  1. כבר עשיתי טבלת יאוש
    וסגרתי ביומן את יום החזרה שלכם
    תבלו
    MOM

    השבמחק