יום ראשון, 14 בפברואר 2010

QUEENSTOWN


















ערב טוב – אני אחרי מקלחת של 30 דקות (אין פה מחסור מים) בפיגמה מכורבלת ליד גור שנוחר קלות לידי. גילי ונויה ב"סלון" רואים סרט. עברו עלינו כמה ימים נינוחים וכייפים בשתי ערים ממש חמודות: WANAKA ודרומית ממנה QUEENSTOWN. שתי ערי אקסטרים ומלאות פעיליות אם אתה בכושר חתיך ובן 20......אנחנו הצטרפנו למסלול הפנסיונרים . לא ממש.
QUEENSTOWN היא עיירת צעירים שמתעוררת בצהריים וממשיכה עם מסיבות שתייה וגוינטים לתוך הלילה. הצליח לנו ונכנסנו לתוך הסצינה המקומית בפאבים החמודים פה – גור וגילי ירדו על בירות ונויה ואני על צייסרים. העיר נמצאת על אגם מהסרטים (יש פה כל מיני צוותי צילום) והנוף מכל פינה כל כך יפה שבא לבכות. לא רחוק מפה נמצא אחד המסלולי טרקים המדורג ה -10 בעולם מבחינת יופיו. ROOTBURN. המסלול לוקח כמה ימים אבל אפשר לעשות גם חלקים קטנים ממנו. אז למה לא?! אנחנו כבר מתורגלים בטרקים (להפתעת כולנו !!! ) ויצאנו לדרך. יער צפוף שרעש המפלים והנהר לידנו מכל עבר. ממש היער של הטרולים הקטנים. כמובן שגם פה המסלול עבר על גורי בחלום. נויה קצת קיטרה אבל שיטת ה M&MS עובדת מצויין (תודה – צביה) . מאוד מאוד נהנו למרות שלא היה פשוט.
בעיר טיילנו גם בגנים היפים, הפחדנו את הכבשים המקומיות (גור צועק "מממממממממממממההההה" והן בורחות) , ונויה עשתה LUGE מראש ההר. ברגוע. לילה טוב בנתיים.
דבר אחרון:
עשרת המשפטים הנשמעים בתדירות הכי גבוהה בקראוון:
10. לא בא לי
9. אני רעבה
8. אאאאאממממממ (גור מבטא את רצונו לאוכל)
7. יש לי פיפי דחוף
6. בא לי קינוח
5. אאאאאאממממ
4. אבאבאבאבאבאבאבא (גור צועק אם גילי זז יותר מ3 מטר ממנו)
3. גילי, תיסע יותר לאט
2. אני נוסע הכי לאט שאני יכול
1. אאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבבבאאאאאאאאאאאאא דדדדדדדדדדדדדדדדייייייייי


עוד קצת תמונות (לא מאוד מסוננות)








לילה טוב

5 תגובות:

  1. I love the top ten list... David Letterman can take a lesson from the Dudkiewicz's...
    It seems that the trip is turning out to be much better than the expectations.
    Sheila also loves the Blog.
    Take care and we will continue following you.
    Gideon.

    השבמחק
  2. טוב את חיבת להרחיב על שיטת הM&MS ממשיכים לעקוב מפה
    תמשיכו להינות
    נעה

    השבמחק
  3. משפחת דודקביץ

    אני עוקב מקרוב אחרי הרשימות שלכם, מקלל כל רגע איך אתם מצליחים להגשים את החלום שלי ואני ממשיך להגשים את הסיוט שלי בעבודה.

    הטיול שלכם נראה מדהים, חן - את כותבת מאוד יפה ואני רק מודאג מדבר אחד - אני לא קורא דברים שגילי כותב.
    אני שואל את עצמי למה הוא לא כותב? האם הוא שכח איך לכתוב? האם הוא עסוק מדי בבישולים? או ... האם הוא פשוט שוכב לו רוב הזמן בערבים בסלון עם היד בין הביצים?

    תמשיכו להנות ותמשיכו לעדכן את הבלוג המעניין. תזכרו שיש מאחוריכם אנשים די מתוסכלים שלא מצליחים להגיע עדיין למקומות היפים בהם אתם נמצאים.

    גל

    השבמחק
  4. גל, יש חלוקת עבודה ברורה: אני אחראי על הבישולים(היום שניצלים אתמול פילה בנקודה הכי דרומית בניו-זילנד), השינה של גוגו והיד איפה שאמרת והבירה, אז קצת קשה לכתוב. חוץ מזה אם אני אכתוב עוד אצטרך לשבח את העבודה של חן אז למה להפר את האיזון?

    גיל

    השבמחק
  5. בוגין, גילי כמובן עושה את העבודה - אבל כמו תמיד- לצלילי החליל שלי.............. :)

    ניו זילנד מחכה לכם

    השבמחק