יום שלישי, 2 בפברואר 2010
















ערב טוב לכולם – אני יושבת בקראוון ומעלי מתחתי ומצדדי יש איזה בן משפחה ישן. מעלי מצדדי ומתחתי יש גם ברדק לא נורמלי...אבל זה כבר סיפור אחר.
הגענו לפני כמה ימים לאי הזה בצידו השני של העולם ואכן ככה אני מרגישה כל הזמן – שהמקום הככ דומה לעולם שלנו הוא עדייi ככ מנותק. עמוק.
הנחיתה היתה רכה ונוחה. הגענו לעיר CHRISTCHURCH שמזכירה למי שמכיר את FOSTER CITY רק איטית ושלוה יותר (לא יאומן שזה עוד אפשרי) : גנים, ירוק, בתים מצוירים, ברווזים, בתי קפה. השילוב של האוכלוסיה פה הוא מדהים – אירים, סינים ופולינזים ומה שבינהם.
– התארגנו בסבבה עד שקיבלנו את השטוזה.........ה- ק- ר- א- ו – ו – ן. כל אחד מאיתנו לוקח את הקרדיט שרק בזכותו קיבלנו אחד חדש דנדש שרק יצא מהקופסא.....אבל זה באמת בזכותי. בקיצר לדחוס בית שלם ל4 על 14 מטר – שוס. איך כל הדברים שלנו נכנסו לכל הארונות (כיור , חדר שירותים, ומקום מתחת לכיסא נהג גם נחשבים ארון) – אין לי מושג כנראה יש איזה משהו באוויר הדחוס של הקראוון שגורם להכל להעלם....נויה מאושרת שהיא ישנה מעל הנהג בכוך הקטן, גוגו (גור) מאושר שהוא מגיע לכל ה"בית" בלי להתאמץ יותר מידי, גילי מבסוט שהוא עובר מכסא הנהג למיטה ב2.3 שניות (בעודו בתחתונים) ואני.....לי יש תירוץ מעולה שאין ממש סיבה ל"שים במקום" .
טוב – תקציר הדרך: מ CHRISTCHURCH היפה צפונה ל KAIKURA – עיירת נמל פיצית ציורית. כל הדרך רואים כבשים, פרות, כבשים, כבשים, כבשים (בסופר הפירות והירקות פה יקרים הרבה יותר מהבשר).
במקום – כלבי ים (המון גורים), דולפינים, ליוויתנים. ומסלול נוף ים פראי מהמם. TREK #1 שלנו. מקווים לעוד הרבה.
משם צפונה ל PICTON – מכאן יוצאים לשייט במיצרי MARLOBOROUGH ולמסלול הליכה מהיפים שיש – QUEEN CHARLOTTE.
זהו בינתיים - אני קרועה מעייפות ורוצה לעלות קצת תמונות. עוד בקרוב. נשיקות לכולם
מוסיפה אלבום קצר:

4 תגובות:

  1. הלוווווווו
    כמה טוב לראות אתכם LIVE
    אני עם ספל מרק רותח עי המחשב מרותקת לתמונות
    דש חמה מסוזי שסיפרה לי בשמחה כי ראתה אתכם בבלוג
    תמשיכי לעדכן זה מחמם אתהלב ....ומגביר את הגעגועים.....

    השבמחק
  2. בשבילי רק תמונות של ג'ינג'ים נהנים. אפשר גם עם חיות.

    השבמחק
  3. שלום שלום - אחרי עוד יום מפרך. בדרך לעדכן עוד רשומה. מה שלום הילדים? איך בבהס? מה שלום עזאני?
    דש

    השבמחק
  4. אחלה תמונה של סטייק! נתי מבסוט!!!
    כל השאר זניח.... סתאאאאם...
    הכל נראה מדהים, אני רואה שהג'ינג'ים מבסוטים לגור בקופסה קטנה, זה אומר שאפשר למכור את הבית לעשות קופה ולעבור לבוטקה של מפעל הפיס... :-)

    השבמחק