יום רביעי, 3 בפברואר 2010

















AVATAR: the live version OR Trek #2

לא יודעת מאיפה להתחיל – סרטנים, דולפינים, כלבי ים, או הרים טרופים שנושקים למים. היום טיילנו באחד מהמקומות ה-יפים שראינו. יצאנו בשייט למיצרי מלבורו (ולמכורים שבינכם – לא, אין פה את המפעל של הסיגריות). מיצרים אדירים שמקיפים אותם הרים וחצאי איים ירוקים שכואב בעיניים. השילוב של יערות טרופים, מיים קרים מאוד בצבע טורקיז בוהק, מנטות במיים, ושמיים כחולים מוזרה ומעניינת אבל מוצלחת במיוחד.
אחרי שראינו בדרך צמד דולפינים, הסירה הקטנה הורידה אותנו על מזח שכוח אל והקפטיין המקומי אמר משהו במבטא כבד שנשמע כמו לכו ישר וימינה. עלינו על מסלול QUEEN CHARLOTTE המפורסם שאורכו כ 50+ קמ. אני בטוחה שאתם חושבים שעשינו את כולו – אז תופתעו לדעת שלא אבל כמעט.....סתתתתאאאאם.
עשינו מסלול ארוך ומהמם לאורך המיים בין צמחייה שלקוחה מ הסרט AVATAR - נויה כיכבה בעליות וירידות ועמדה בקצב באופן שהפתיע גם אותי וגם את גילי. על גורי המסלול הזה עבר כמו הקודמים – חלום...... הוא מתפנק לו במנשא על גילי (כל 11+ קג שלו )שם ראשי ומנמנם. לאורך כל המסלול הרגשנו כאילו אנחנו היחידים באיזור ותיכף יוצאים החברה הכחולים עם הזנב מהסרט. טיילנו כמעט 9 שעות. ועכשיו מתפנקים בביתנו החדש – אחרי מקלחות וא. ערב.
ליליה טוב לכולם. מחר בדרך לפרק ABEL TASMAN
טוב תכננתי לללכת לישון ולהתכרבל בעליית גג הנחמדה שלנו בקראוון – אבל גילי טוען שלא נתתי מספיק כבוד היום לכמה דברים:
- אחר הצהריים אחרי הטרק המייגע נויה וגילי החליטו להעביר את הזמן ולדאוג להכחדתם של כל אוכלוסיית סרטני המיצרים ע"י התקפי לב. שניהם לא פיספסו אבן שהם לא הפכו על מנת למצוא את הסרטן הדוחה ביותר שאיתו ישמחו את גוגו אבל יותר חשוב יגעילו את אמא. המשימה הושלמה במלואה ובהצלחה מרובה – גוגו רצה לאכול את הסרטן "אם" ואמא כמעט חטפה שבץ "אאאיייככסס".
- נושפים לי פה בעורף ומבקשים שאנסה להסביר כמה מסכן אב הבית שלא רק שמתפעל משפחה שלמה, קראוון ענק, ושלושה גינגים (בעוד כמובן אם הבית יושבת כל היום ואוכלת שוקולד במיטה (שבמקרה היא גם שולחן שבמקרה גם הופך למכונת אספרסו)) הוא גם סוחב את גוגו על הגב ששוקל 11 קילו, אה – 13,5 קילו, אה – מבקשים שאני באמת אדייק – כמו סוס פוני קטן. והוא רוצה לדעת מקהל המעריצים שלו אם בסוף כל יום מגיע לו מסג? אם כן – ליחצו בטלפון שלכם 1 אם בא לכם להתקשר אלינו הביתה – אתם יכולים אבל אנחנו לא שם – אנחנו בניו זילנדץ
- מבקשים שגם אנסה להסביר כמה היער הוא AVATAR – טוב, אז לכו לראות את הסרט (אני ממליצה בתלת מימד עם המשקפיים הממש לא נוחות) – אז זה ככה – רק בלי הכוכב הנכה (החתיך), בלי היצורים הכחולים, ובלי סיגורני וויור שמעשנת (ממש לא מתאים לה – במיוחד אחרי גורילות בערפל). נויה וגילי ניסו לעשות "טרזן" עם הענפים – תנו ניחוש את מי זה החזיק ואת מי לא. את מי שזה כן החזיק – מאוד נהנתה.
עכשיו באמת לילה טוב
מוסיפה אלבום :

6 תגובות:

  1. קצת מבאס לקבל 0 תגובות.....

    השבמחק
  2. They say that having too much fun is not healthy... Total jealousy talking

    השבמחק
  3. אתם אלופים בלעשות חיים אני ממש נהנית לראות אותכם מבלים ונהנים.
    מתגעגעת אליכם ובמיוחד לקטנטנים,לנשיקות,לחיבוקים של גור הילד שהכי כיף לי איתו.
    התמונות מדהימות תמשיכו לשלוח.....

    השבמחק
  4. טוב....קראתי בעיון את כל הכתוב, ורציתי לשאול מספר שאלות:
    - האם גם גילי מטייל איתכם?
    - האם יש לו מה לומר?
    - הוא בכלל ער ?
    - הוא באמת נוסע בקראוון בתחתוניו?
    - מי מנצח בטאקי?
    - איך הזוגיות עד כה (אני מבקש שרק חן תענה על השאלה הזאת)
    - ושאלה אחרונה.....איך צלעות הכבש הניוזילנדי?

    לנו משעמם פה כרגיל אבל אני לא כותב על זה בלוג.

    מתגעגעים - נועב ודרור

    השבמחק
  5. יאללה!יאללה! גילי לא להתבכיין !מה פתאום מסג' כל ערב?!אם תקטר נעמיס לך על הגב גם את נויה ! (בעצם מול לסחוב את גוגו זה בטל ב- 60....)
    אתם יכולים לספר /לתאר/לפאר את הסרטנים/סטייקים/שרצי אכילה אחרים שיש לכם שם בגולה אבל.....אנחנו קיבלנו לכבוד שבת עוגת אגוזים וצימוקים (ט"ו בשבט ) של סבתא חבי !!!! נה נה נה נה נה!היה שווה לספור נקודות של שומרי משקל כל החודש בשביל "לטעום קצת " מהעוגה (1.5 נק' לכל פרוסה דקה*3 יחידות= קו ארוך......). גם סבא מיקי היה, באו לבדוק שהכל בסדר.נראה שעברנו את הביקורת בשלום. ד"ש ונשיקות - פטרול א' (ב' מבקש להבהיר שלמרות ששמו מופיע בכותרת אין לו קשר לנאמר ובטח הדברים הוצאו מהקשרם...ק')

    השבמחק
  6. ג'ינג'ה, אני שמחה שהצלחתי להוציא אתכם לסרט לפני שנסעתם אחרת לא היה לך למה להשוות רק חבל שזה לא היה בתלת מימד ,אבל לא נורא נראה לי שיש לך מספיק תלת מימד תמשיחו להינות אתם נראים ונשמעים מעולה נשיקות,
    נוץ' .

    השבמחק